ny/gammel jakke

Hei! I trondheim er det sommer i hodet mitt, liksom det er jo ikke snø ute så jeg griper sjansen til å bytte ut parkasen med en litt lettere jakke. Fant en eeldgammel jakke som har tilhørt enten mamma eller pappa en gang i tiden. Det ble dagens antrekk da, vintage osv liksom. 

 Vet ikke hvor jakka er fra, men den er sikkert ikke på markedet lenger uansett haha, buksa er fra topshop, ullgenseren under er fra Vila og de unike skoene er fra Converse, noe som var et suupert og varmt valg i februar, men det er jo sommer i trondheim så who cares.

Hva synes dere?

7 kommentarer
    1. Fint ansikt på deg. Du burde vært på topp 10-listen. Ikke bare for at du har fint ansikt haha, men du blogger bra også 🙂

    2. Det kan hende du har sagt dette før, men jeg har akkurat begynt å følge bloggen din! Jeg synes i hvertfall at du er utrolig pen og jeg elsker øyenbrynene dine så mye! Jeg er liksom ginger med rødt hår og fregner, og jeg synes at øyenbrynsfargen din er så fin! Så jeg lurte bare på hva du bruker for å fylle de inn? Jeg bruker en øyenbrynspenn som er for mørk, og den du bruker ser perfekt ut. Du har et utrolig pent ansikt og jeg har veldig lyst på sånne øyenbryn :D★

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg