worth it

Hei folkens! Forsov meg bittelitt i morrest fordi jeg absolutt måtte kjøpe en vekkeklokke-app på mobilen i går kveld, som liksom skulle være så bra, sleep cycle heter den. Den begynte med en sånn rolig lyd halv sju og den holdt på helt til klokka sju og ble høyere og høyere og til slutt klikka jeg og skulle skru den av, men da begynte den å spørre meg hvilket humør jeg var i, og haallo jeg var ikke akkurat SUPERGLAD… Jeg hatet virkelig den klokka 🙂 hahaha så jeg la meg å sov i trass og våknet halv åtte, score, da hadde jeg et kvarter på meg. Hadde også en natt i uka her da jeg våknet klokka fire og trodde det var morgen så jeg skulle akkurat til å lage meg frokost før jeg innså at det var midt på natta. Haha sånt skjer noen ganger, eller kanskje det er bare meg.

Etter skolen i dag dro jeg og noen jenter på 3t og sprang og trente styrke. Vi sprang 4 minutter på sånn passe høy hastighet, med 2 min pause, fire ganger. Det var såå ille, men så worth it etterpå.

også fortsetter vi med sunn mat etterpå hahah, liksom fitspo matholck i dag. Dere får ha en fin fredagslkveld så blogges vi senere!♥

18 kommentarer
    1. Hei!:)
      De lefsene i innlegget litt lenger bak, de på bilde var de glutenfrie? Uansett, hva het de du spiste(merke osv.)?
      Har glutenallergi selv ser du, men de ferdige lefsene som jeg vet om er veldig harde og holder ikke noe særlig, savner sånn å spise myke lefser så blitt veldig glad om du ville svart!:)

    2. Ikke bare du som står opp midt på natta og tror det er morran. Skjedde med meg å en gang jeg skulle legge meg tidlig. Jeg sto opp klokka tolv, begynnte å sminke meg og trodde det var morran, haha! 🙂 Det er derfor jeg aldri legger meg tidlig.

    3. Kan du legge ut et innlegg om handball utstyret ditt? Har akkurat begynt på håndball og trenger litt tips til hva som er lurt og kjøpe:)

    4. Det skjer så ofte med meg! Jeg får panikk i 2-3 tida på natta og tror jeg har forsovet meg sånn skikkelig, hopper i klærne og plutselig forstår jeg at jeg enda har noen timer igjen før jeg må våkne 😀 haha, bra at jeg ikke er den eneste!

    5. Hei! Må bare si at jeg virkelig elsker bloggen din, og jeg syns faktisk det er utrolig inspirerende å lese! Jeg liker spesielt måten du framstiller trening og kosthold på, liksom uten om å vise hvor tynn du har blitt med å legge ut 100 undertøysbilder (Jeg finner i hvertfall ingen inspirasjon i det) 😛 Fortsett med den gode bloggingen<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg