hashtag healthy

I går kveld var jeg innom bursdagen til Thea Kristine, for å gratulere henne med 12-års dagen :):) Etter det dro jeg til Inez med Hanna og Jenny. Vi lagde nyydelig milkshake og spiste alt for mye godteri, men det var så koselig ♥ ♥ Kom hjem til et hus fult av sushi og brownies, sier jo ikke neeeitakk til det heller. Så det gikk hardt for seg på spisefronten i går da skjønner dere.

jenjen, hansnich og inez

I dag våknet jeg halv elleve, lagde meg browniesfrokost #healthy og så The Carrie Diaries, såå ja det ble den serien, og jeg elsker den allerede. Skiikkelig jentegreier! Har håndballkamp i kveld, og jeg gru-gleder meg. Har jo ikke trent på evigheter, blir dønn serr sliten av å gå opp trappa liksom hahah shit. Jaja kan bli interessant. Hva er deres planer for dagen?

29 kommentarer

Siste innlegg