tilbakeblikk 2013 del 4/4

SEPTEMBER

En av tusen burgerkvelder på stjernegrillen

Jeg dro med håndballaget til Bergen for å spille Bringkvalik. Her på flyet med Martine og Thea.

Jeg var heelt avhengig av Gossip Girl en periode

Vi kjøpte ny hytte på Innerøya, og nattet over der mens vi ordnet diverse ting. Gleder meg sånn til den blir helt ferdig, den er så fiin!

Kjøpte scooter og besto prøven ikke lenge etter med bare EN feil!!

koselig jentekveld med taco

OKTOBER

En måned bestående av haugevis av sushiii

Jeg og jentene dro til Åre på hytta mi i høstferien:


Det var noen herlige dager i Sverige.

Slo meg til ro med en ny vinterjakke, etter en hel del oppstyr om pels og dyremishandling

Netflix var min beste venn haha

Det siste jeg gjorde i oktober var å dra på halloweenpatry med masse herlige folk

NOVEMBER

Mesteparten av november gikk egentlig ut på å glede seg til desember. Slappet for det meste av med julemusikk og julefilmer.

DESEMBER

Jeg lagde en my weekend video, med litt håndballklipp som dere hadde så lyst til å se (haha kleint meen)

En herlig dag i desember med pepperkakebaking og julestemning til tusen med verdens beste gjeng
Vi dro til Lørenskog for å spille Bring

.

Såå kom endelig jula som vi så lenge hadde ventet på! (kom nettopp på at jeg har glemt å se julaften-episoden av jul i svingen) wtf!!

Hadde noen fine dager i Åre med Katrine og familien før vi dro hjem for å feire nyttårsaften.

Da var årskavalkaden for 2013 over, og det er tid for å se fremover. Håper 2014 blir et fantastisk år for oss alle!
16 kommentarer

Siste innlegg