tilbakeblikk 2013 del 3/4

Det første jeg gjorde i juni var å hive meg med på tidenes morsomste roadtrip med mamma, Anna og moren hennes til Gøteborg. Vi dro dit med de andre jentene på håndballaget for å spille Partille Cup.

Selvfølgelig måtte vi innom Liseberg, og det var såå morsomt. Tivoli slår liksom (nesten) aldri feil haha. I tillegg til det ble det en del shopping hiihi.

fineste kat og Anna

Etter Partille dro jeg, Thea, Martine, Anna, Ida, Johanna, Katrine og Hanna rett til Hvaler, på hytta til Johanna. Det var noen dager fylt med sol, bading, latter og moro, herligheeet så bra vi hadde det der.

Denne tiden på dagen var helt klart den beste. Alle var knæsjrøde etter dagens dose babyolje i sola, og bare lå og slappet av med filmer og serier på rommet før vi tok båten til skjærhalden eller Fredrikstad.

Etter Hvaler kjørte jeg med familien min til Oslo og var der noen dager før vi bestemte oss for å ta turen til varmere strøk. Så vi kjørte hjem og pakket og dro hahah

Så ble det mallorca neeeste:

Pernille og meii♥

Åh savner mallorca sånn, det er en så herlig plass!

Da vi kom hjem derfra etter litt over en uke, dro vi på hytta med mimmi og beste♥ Norsk sommer er jo helt fantastisk når den først blomstrer.

Haha vi kjøpte vannscooter WOHOO noe så morsomt

Resten av sommeren gikk egentlig til sene sommernetter med mine beste venner og venninner. Frokost i sola, jentekvelder, byturer og ja alt annet vi fant på.

Her ser dere det hadde begynt å bli mørkt om kvelden, noe som betydde at nedtellingen til første skoledag på vgs sakte men sikkert begynte å nærme seg.

Og plutselig var ferien over :((((((((((( Det var jo en brå slutt på sommeren, men det gikk helt greit.

10 kommentarer

Siste innlegg