tilbakeblikk 2013 del 2/4

Det skulle egentlig være bare tre deler, men det skjedde så mye morsomt i sommer at jeg tar juli og august i et eget innlegg, så det blir fire deler!

MAI

Hadde egentlig ikke trengt å ta med noe annet enn denne videoen fra mai, den gir et ganske fint overblikk over hvordan favorittmåneden var. Men slenger med noen bilder likevel!

Feiret første mai i kveldssola med mine beste

kom opp i prøveeksamen i spansk, hahah hooly shit det var tider det. Etter to spanske døgn kom dro jeg og Johanna hjem fra skolen med hver vår 3er.

Så kom 17.mai…



…som jeg feiret med mine herlige jenter hjemme hos Aurora på kvelden.



Det var mye fint vær i Trondheim, noe som resulterte i en rekke deilige lunsjer på Graffi.

Grillingzz på marinen i soooola. Samme dagen tok jeg toget til hytta på innerøya, der familien allerede hadde slått seg til ro. Det var som å lande på Kreta egentlig, shhteeiksol, bading og god mat.

JUNI

Jeg fikk standpunktkarakterene mine, og jeg fikk uutrolig nok 5,1 i snitt! (Og jeg var extremely tan, haha neida det er nok lyset)

Hadde noen dager da vi dro på butikken etter skolen og handlet inn til vår herlige oppfinnelse; hver vår oreokake i brødform. Og med oreokake og She’s the Man på skjermen kan ikke dagen bli bedre.

Jeg var såå sporty, hvor ble det av motivasjonen? Please come back…



Etter ti år på Stabbursmoen US var det (endelig) på tide å komme seg litt videre i livet. Hadde en kjempefin avslutning med klassen.

Neste del kommer så fort jeg får til! Håper dere liker slike tilbakeblikk, gi meg gjerne tilbakemelding!♥

15 kommentarer

Siste innlegg