tilbakeblikk 2013 del 1/3

JANUAR

Vi feiret det siste nyttårsballet på ungdomskolen.


Jeg, Thea og Martine feiret bursdag med venninnene, etterfulgt av en koselig frokost dagen etter med tvillingene og Daniel.

FERBUAR

Bursdagen min kom, wohoo sweet sixteen. Verdens beste venninner bakte all verdens kaker og cupcakes som vi spiste til lunsj.



I februar opplevde jeg den mest fantastiske reisen dere kan tenke dere, i Sør-Afrika. Mimmi feiret 70 årsdag og tok med hele familien på et eventyr gjennom Sør-Afrikas jungel, vakreste strender og luksushotell.

MARS

I mars var det påskeferie og jeg tilbrakte mesteparten av tiden i Åre med venner og bekjente. Åre er vell kanskje favorittplassen min i hele verden, er så koselig og avslappende.

møtte noen herlige blogglesere i slalåmbakken, hihi alltid like koselig


APRIL

Har aldri vært så hektet på en serie før, Prison Break (aka SLK) tok seriøst kaka. Her ser dere et bilde av oss jentene i et lekehus i skolegården i friminuttet på skolen, hahaha liksom, trenger jeg si mer.

Min kjære lillesøster ble 13 år




Våren kom og det var heelt greit. Fram med levi’s jakka og converse. En hel del jentekvelder fulgte hele veien inn mot Mai. – Som kommer i neste del.


24 kommentarer

Siste innlegg