dagens antrekk

HEEI DERE! Wohi back on track, etter noen dagers fravær. Tror aldri bloggen har vært urørt så lenge. Har vært godt med litt pause fra stress og styr egentlig, men enda bedre å være tilbake. I dag var jeg i byen med noen jenter på romjulssalget. Kjøpte to svarte topper og en svart kjole, haha sykt spennende innkjøp. Akkurat nå er det juleselskap hjemme hos meg, så jeg skjønner absloutt ikke hvorfor jeg sitter oppe i mørket og blogger, men jaja. Skal ut i kveld med masse herlige folk, før jeg drar til Åre i morgen tidlig. Haha travel hverdag. Vi blogges fra Sverige!

Her er dagens antrekk.

genser fra Weekday, jakke fra Sheinside, skjerf fra acne, sko fra (eeh usikker), bukse fra Topshop og klokke fra Daniel Wellington

Hva synes dere om bildene?♥

29 kommentarer

Siste innlegg