bebbi matholck

 Hei! For en god stund siden hadde jeg noen innlegg med bilder fra fjortisstiden blant annet, noe dere tydelig syntes var ganske morsomt. Derfor tenkte jeg å vise dere noen bilder fra eenda lengre tilbake i tid. Haha jeg synes hvertfall det er litt gøøy å se tilbake på så gamle bilder. Ser dere noen som helst form for forandring opp gjennom tidene eeller?

Første skoledag haha awii. Jeg og Johanna hadde selvfølgelig matchende klær, noe vi hadde omtrent resten av skoleåret også. Mini meangirls.

Mamma, meg og Pernille på peppes en sommerdag.

Hahaha dette bildet er så morsomt. Gjengen på venstre side; meg, (glade) martine, thea, johanna og anna på halloween

meg, mamma og pernille på en eller annen konsert

meg og twinsa på 17.mai – babes i bunad

bebbi matholck

 Jeg, Hanna, Johanna og Pernille på Hvaler, spiller monopol såklart

 gjengen på håndballcup

 B gjengen på en av tusen rideleirer

Hva synes dere om slike innlegg?

39 kommentarer

Siste innlegg