frokost nr 2

Hei kjære dere! I dag våknet jeg til frokost på senga laget av kat♥ Jeg har uten tvil verdens beste venner, er ikke alle som får nydelig frokost på senga neii! Etter vi hadde spist dro hun til byen og jeg dro til Johanna med Anna og lagde dagens andre frokost haha. Vi lagde frokostpannekaker og milkshake blant annet. Ettersom jeg sto for pannekakene var det bare et spørsmål om når jeg skulle fucke til hele greia, og det klarte jeg utmerket godt da jeg tok oppi for mye bakepulver :):) Istede for at pannekakene hevet seg, hevet magen seg etterpå, så alle hadde dritvondt i magen hahahahaha er det mulig. 

Det var sykt deilig med steinmage når vi skulle spille kamp da, alle tre holdt på å dø før kampen. Men det gikk bra likevell og vi vant mot Ranheim med 16 mål. Hvis dere er snille barn så kan jeg kanskje vise dere noen håndballklipp, selv om det er ganske kleint. Er jo mange som ikke bryr seg en dritt selvfølgelig, det er det alltid, meeen uansett. Er det noen som er interesserte i det?

88 kommentarer

Siste innlegg