fredag på en torsdag

Hei! Såå herlig å ha fri i morgen, deilig med langhelg. Kom nettopp hjem fra håndballtrening, har også kamp i morgen mot Ranheim, giira. Skal nok bare slappe av i kveld og kose meg med en film ellernoe. Skjønner seriøst ikke hva jeg holdt på med før netflix kom til verden. Har holdt på med samme film i tre dager nå, sovner hveer gang så jeg får aldri sett den ferdig… Men den er skikkelig bra da (hehe selv om jeg sovner) Extremely Loud and Incredibly Close heter den. Haha har gått rundt å anbefalt den til alle rundt meg, selv om jeg ikke har sett den ferdig :):):):) tihi

Jeg og Johanna tok turen hjem til en sovende Martine etter skolen, så vi hoppet alle tre under pledd i sofaen og ble liggende i mørket og kose med ski på tven – juulestemning.

Flere som har langhelg?

12 kommentarer

Siste innlegg