anti-frys antrekk

Hei! Har egentlig ikke så mye å fortelle, så jeg vet ikke hva jeg skal skrive haha. Jeg kan jo fortelle dere en litt morsom historie da ettersom jeg ikke har noe budskap. Dere husker den gangen jeg var på jentekveld til Nora og vi spiste sushi osv? Jeg tenkte å stikke innom butikken og kjøpe en six-pack julebrus til oss, såå det gjorde jeg. Det var første julebrus-shoppingen for året så ja det var et år siden sist jeg hadde sett en julebrus. Hahhahaha sitter å ler mens jeg skriver. For jeg kom i kassa med en six-pack Dahls Juleøl :)))) Kassadamen så på meg som om jeg var tidenes retard, men jeg skjønte det etterhvert. Haha etterpå tenkte jeg bare jo takk for at du synes jeg ser ut som en åttende klassing da 🙂 Med andre ord så gikk jeg en smule kleint berørt og byttet til julebrus. Så det var dagens morsomme historie. Haha kommer med så mye randomt.. ;pp Artig da

Her er dagens ullete antrekk. Cardigan fra Choies, skjerf fra Bikbok, bukse fra Topshop, sko fra Uggs. Hva synes dere?

22 kommentarer

Siste innlegg