hurry up december

Heihei! I går var jeg hjemme hos katy og bakte boller og hjemmelagde müslibarer. Naam, vi fikk bare et innslag av at vi måtte lage noe, så vi bestemte oss for å prøve en ny bollevariant. Nemlig sunne boller! De ble faktisk utrolig gode og det ble stor stemning rundt bordet på skolen i dag da vi hadde med 16 biiittesmå boller hahaha. Kan helt sikkert legge ut en oppskrift til dere, og müslibarene har jeg allerede lagt ut oppskrift på HER.

I dag dro jeg og Thea hjem til meg etter skolen og spiste pannekaker til middag og så julefilmen Polarekspressen på Netflix. Åååh hvorfor gjør jeg det mot meg selv, nå har jeg sånn julestemning og det er ikke en gang desember………. I tillegg hadde vi kosestund med te og kjekser og julesanger i sistetimen på skolen haha.. Jaja nå er jeg nydusjet etter trening og klar til å hoppe i seng, god natt!♥

Vil dere jeg skal legge ut oppskrift?

21 kommentarer

Siste innlegg