min favoritt

Hei dere! Mange av dere lurer på om jeg kan lage en sminkevideo osv og det skal jeg prøve å få til, men i mellomtiden kan jeg vell dele noen tips! Så dagens favoritt eller hva jeg skal si er en dipliner fra L’oreàl. Det er en flytende eyeliner som er enkel å påføre og får et fint resultat. Jeg har prøvd eyeliner i blyantform også, men liker denne mye bedre. Jeg er litt fan av markerte “katteøyne” og denne er perfekt for det. Du kan omtrent velge selv hvor tykk linje du vil ha, med tanke på trykket du gir når du tegner streken. Tror den selges omtrent overalt, men jeg har brukt å kjøpe den på Vita. Husker ikke akkurat hva den koster, men rundt hundre tror jeg.

Før brukte jeg eyeliner så og si hele tiden, men i det siste har jeg kuttet det ut. Okei det er ganske lenge siden jeg kuttet det ut egentlig, bildene over er fra i sommer (Se hvor blondt hår jeg hadde!!) Jeg bruker det fortsatt på fest og lignende, men ikke på skolen foreksempel. Er kanskje ikke så sykt stor forskjell haha, men jeg synes det da. Hva synes dere er finest, med eller uten eyeliner? Se bildet under.

34 kommentarer

Siste innlegg