første kamp i Bring

Hei dere! Haha må beklage mitt lille bloggfravær. Var fast bestemt på å blogge med en gang jeg kom hjem fra skolen i går, meeen så sluknet jeg på sofaen med nattamusikk på ørene og der ble jeg liggende i noe som føltes som en uke. Vi sluttet to og jeg våknet mindfucked as fuuck klokka halv sju!??!!?!?!? Sover ikke så lenge om natten engang hahaha. Da kom Ida på døra og vi gikk til Johanna og var der hele kvelden med hele jentegjengen (Martine, Thea, Johanna, Hanna, Anna, Maja, Nora, Ida) bortsett fra kati som var syk :(((

I helga er første Bringrunden vår, noe som dere håndballbabes antageligvis vet hva er, men dere som ikke interesserer dere i håndball antageligvis ikke vet hva er. Men Bring er hvertfall landsserien for jenter 16, de antatt beste lagene i landet spiller mot hverandre. Vi hadde vår første bring kamp nå nettopp og vi vant mot FET wohii. Dette var faktisk også første kampen min på sju uker!! Var såå deilig å spille igjen. Vi har også en kamp igjen klokka seks og vi spiller i csk hallen for dere som lurte på det.

Her sitter jeg og Pernille nå med hver vår smoothie og lader opp til neste kamp, haha nei hun skal ikke spille altså.. ØNSK OSS LYKKE TIL DA :):):):)

17 kommentarer

Siste innlegg