kveldsmaten

nam innrøm at du er sjalu på kveldsmaten da #grønt #instahealthy #instacoool

Hei! I dag har jeg ikke gjort annet enn å være på skolen og til min herlige fysioterapeut som sier at foten min ser mye bedre ut, oog på trening med laget. Vi tok forresten lagbilde i dag så dere kan jo få se det senere, jeg er den heldige som får velge bilde HEHE skal redigere meg selv superkul så jeg blir stjerna i bildet lizm, neida bare tuller ;);) Nå holder mamma på å klikke fordi det liksom er så ‘rotete’ overalt, haha er så ryddig nå som det aldri kommer til å bli under mitt tak i fremtiden men OKEI MAMA. Må også dusje og prøve å komme meg i seng før midnatt, noe som ser ut til å gå dårlig. Jeg skal kjøre månedens spørsmål i morgen, så hvis det er noe dere vil ha svar på så er det bare å legge igjen en kommentar♥ Sov godt mine kjære småå

51 kommentarer

Siste innlegg