månedens spørsmål

hvor lagde du matplanen, er det gratis?

Lagde den i picmonkey og ja det er gratis

Hva heter du på weheartit?

mathildeholck

Har du mye uren hud? isåfall har du noen tips til å dekke/fjerne kviser?

Huden min kommer helt an på hva jeg spiser, om jeg spiser mye sjokolade så får jeg uren hud og jeg HATER å ha kviser. Har bare lyst til å låse meg inn på et rom og bli der til den er borte, så jeg prøver å ikke spise så mye usunt og drikker mye vann. Jeg bruker en concealer fra The Balm og ellers vanlig sminke bare.

blir alle klærne, f.eks de fra junkyard sponset, eller må du betale selv?

Klærne jeg har fått fra Junkyard har vært sponset ja.

hvilke str har du i buksen og hva heter den?

Merket heter Now and Then og jeg har størrelse small


Jeg lurte på om hvor du kjøpte peak jakka, hva modellen heter og hvilken størrelse du har

Kjøpte den på Peak Performance i Åre, modellen vet jeg ikke hva heter og jeg har størrelse S i jakka.

kan du komme med videoer snart? digger deeg

heeeh jada joda ja

Koss har du det fortida? 🙂

Neii så koselig da, jeg har det egentlig ganske bra tror jeg. Er mye stress med skole og blogg til tider, i tillegg har jeg jo en skade i foten som gjør at jeg ikke kan spille håndball, meen bortsett fra det da så har jeg det bra haha. Har også verdens beste venner heelt dønn seriøst kunne ikke hatt det bedre med dem!

Bruker du basiron? Funker det?

Jeg har prøvd det og brukte det litt en periode. Det er forresten en ansiktsrens mot uren hud. Den er veldig bra synes jeg og det funker hvis du har tidenes kvisutbrudd en dag liksom, men den er også ekstremt sterk så den bleker faktisk huden etterhvert. Derfor bruker jeg det ikke fast lenger.

Favoritt sjokolade?

Smash uten tvil

Hvilken linje går du?

Studiespesialiserende på Heimdal VGS

Har kjæreste? Har du noen i kikkerten?

Haha har ikke kjæreste nei, meen den derre kikkerten o_O hmm who knows ;);)

hvor er toppen fra?

Batoko.com

kan du ha sminkevideo snart? du sminker deg utrolig fint og naturlig! 🙂

Tusen takk! Jo det kan jeg sikkert haha, synes det er så kleint med sminkevideoer meen vi får se.

Hva betyr håndball for deg?

Jeg eelsker å spille håndball og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten det, men jeg satser likevell ikke håndball.

Kan du ikke si litt om Bring serien og hvilke forhåpninger dere har og hvor dere skal å spille?

Bring starter jo neste uke og vi har gledet oss skikkelig til det. Nå er tre av backene på førstelaget skadet og vi vet ikke helt når folk kommer tilbake 100% men jeg er hvertfall gira uansett og jeg hååper jeg kommer tilbake snart :(( Vi er klare over at det er sykt gode lag med, men vi har trua vi.

kjenner du noen fra Inderøya? 🙂

Nei kjenner noen som har hytter der, men ikke som bor der nej

er du fortsatt venn med aurora mohn?

Haha ja det er jeii ♥♥♥

Hvor går du til fysioterapeut?

I Granåsen til ei som heter Gunvor

strl i genseren? Tror jeg har størresle M


Størrelsen i Svea joggebuksa?

Den bestilte jeg til Katrine og hun er jo langbeint til tusen, så jeg bestilte den i L. Og jeg kunne heller ikke hatt den noe mindre faktisk haha, så ja den er i L.

hva er favorittsangen(e) dine?

Hmm for tiden så er det Dark Horse – Katy Perry, The Monster – Rihanna & Eminem og #GETITRIGHT – Miley Cyrus.

Er du fornøyd med personligheten din? Hvordan oppfatter du deg selv?

Fornøyd med personligheten min? hm altså hadde jeg syntes at jeg var tidenes bitch så hadde jeg sikkert gjort noe med det haha. Oppfatter meg selv som ei snill og grei jente xD

Hvilken klesbutikk liker du best å kjøpe klær i?

Oi vanskelig. Tror ikke jeg har noen favorittbutikk egentlig, i Trondheim shopper jeg vell helst på Bikbok og Weekday kanskje.

Lurer på om du har sett det bildet av jentegjengen din på twitter der mange har på goose? haha må si jeg bare digger dere.

Hahaha jada det har jeg sett. Vi synes bare hele greia er sykt morsomt. Vi er jo fullt klar over hvordan det ser ut og det var jo derfor vi stilte oss opp på den måten og tok bilde, fordi det var så komisk. At enkelte kommer med kommentarer om at “det er intet håp for menneskeheten” og “Du er ginger du er maktesløs” er vell kanskje litt urelevant haha, men vi gir faen og flirer av det 🙂

Er du aldrig uvenner med dine veninder?

Nei vi nok aldri hatt en skikkelig krangel. På kikgruppa og ellers diskuterer vi ofte om småting og kan komme med en del spydige kommentarer som for.eks “haha koffår gjor du det, du e så jævlig støgg” (Må beklage språket) Men avslutter alltid med “elsk da” for å vise at det ikke er noen sure miner.

23 kommentarer

Siste innlegg