venter til siste liten

Hei! I dag er det eneste jeg har gjort å sitte på rommet med en giga pizza for meg selv og en geografitekst hengende over skuldrene mine. Har hatt ca tre uker på oss på denne teksten, men jeg klarer ikke å gjøre noen ting hvis jeg ikke har press på meg haha så jeg venter aaalltid til siste liten før jeg starter. Shæmpe smart! Oppgaven er å skrive om en naturkatastrofe, så jeg skriver om tsunamien i Thailand. Er endelig ferdig nå da, så nå er det søndagskosen med jentene som står for tur. Eller de jentene som er igjen da, noen har dichet for loverboysa (sisters before misters da eller hæ???) Neida går bra hehe 😉 Ingen sure miner, se hvor glad jeg ser ut på bildene :DD

hahahaha morsomt

Hva har dere gjort på denne fine søndagen da?

17 kommentarer
    1. Were you in Thailand when the tsunami hit? Is it true or have I just seen a dream about it?XD anyway, if you do, could you tell us about it!?

    2. Nyydelige bilder av deg!! Jeg har bare sittet inne i hele dag og gjort ferdig ulike innleveringer og andre lekser… Gørr kjedelig, men fikk gjordt unna en del lekser da…

    3. Sett på one direction sin nye musikk video! Vær så snill å sjekk den ut! Den er så sinnsykt bra at jeg har ikke ord! De har dedikert den til familien sin og den er så fin og rørende og søt på samme tid og jeg begynner å gråte hveeer gang. Så pils gi den en sjanse! Sangen er også drittfin btw:-)))))))))

    4. Hei! Ville bare si at one direction har kommet med ny musikkvideo og den er helt syyyykt bra! Kan du gjøre meg en tjeneste å sjekke den ut? Du kommer ikke til å angre, jeg lover! Den er så bra at det er aldri laget en bedre musikkvideo noensinne i musikkens historie! Bare sier det! Du kommer ikke til å angre! Her er den:
      http://m.youtube.com/watch?v=W-TE_Ys4iwM

    5. Hei så de kommentarene over og ville bare si at musikkvideoen er dritt fin altså! Di kommer til å digge den selv om du ikke liker 1D altså! Bare gi den en sjanse!

    6. you are so pretty!! i follow your blog even tho i don’t understand norwegian at all (except the little things that are similar to swedish), but i love your pictures <3 would be nice if you could post in english or put a little "summary" in the end of the text in english bc i'd really like to understand something 😀 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg