matplan for uka

 

Hei! Nå kommer den fantastiske overraskelsen dere så lenge har ventet på. Neida dere har sikkert skjønt det allerede for tre minutter siden, ettersom det sto i overskrifta. Men ja veldig mange har spurt meg om kostholdet mitt og trening og masse rart. Så derfor starter jeg her med en motiverende matplan for uka, dette er en blanding av det jeg faktisk spiser og det jeg vil spise. Haha dere legger sikkert merke til at det er masse fisk på menyen, og det er jo ikke obligatorisk å spise fisk hver dag, men det er både kjempesunt og kjempegodt så hvorfor ikke? Jeg spiser veldig mye fisk, men selvfølgelig spiser jeg også kjøtt, som pasta og kjøttdeig eller taco og pizza i helgene. Noe som også bringer meg inn på grunnen til hvorfor jeg ikke har med lørdag og søndag på planen, og det er at det rett og slett går til helvette in the weekends. Neida men jeg spiser egentlig akkurat det jeg vil, når jeg vil i helgene og det vil jeg faktisk ikke endre på haha. Og dette er ikke noe diett for dere som tror det, not in hell. Håper dere blir inspirert og motivert eller noe :):):) Og forresten så spise jeg kveldsmat hver dag (jeg skjønte bare ikke at det gikk an å lage flere ruter) hahaha, men jeg spiser som regel bare brødskive med noe awesome på =p

Hva synes dere?

26 kommentarer

Siste innlegg