ekstrem dilemmadag

Hei! Jeg kommer faktisk ikke over hvor mange dilemmaer jeg har hver dag, det er helt sykt! Uansett hva jeg skal gjøre står jeg ovenfor et dilemma som kanskje ikke er så stort men som jeg gjør en jævlig stor sak utav. Kan være så lite som at det står mellom å ha laks eller hvitost på brødskiva og jeg kan bruke en halvtime på å bestemme meg, må ofte ty til ekstreme handlinger som at jentene må stemme (på kikgruppa) på det de helst ville hatt. I dag har vært en dilemmadag for å si det mildt. Våknet og vurderte om jeg skulle satse shopping eller trening – kom hjem fra trening og vurderte om jeg skulle ut med noen venner eller spise taco med familien – nå er jeg stappmett etter taco og vurderer å dra til en venninne eller å være hjem…….. Har brukt en time på det siste dilemmaet nå og jeg troor jeg tar meg en tur haha. Åhh det er så irriterende, jeg tenker rett og slett alt for mye på uviktige ting. Haha veldig randomt innlegg, men det er jo liksom det dagen min har bestått av.

Ettersom jeg ikke klarte å bestemme for hvor kvelden skulle ta veien endte jeg opp med å sminke meg for sikkerhets skyld, så nå har jeg masse unødvenig maling i trynet. Jaja this is how I look at the moment.

Flere som er sånn som meg eller er jeg helt klin kokos?

22 kommentarer

Siste innlegg