siste dag i åre

Hei dere! Åh for en herlig dag det har vært! Jeg våknet rundt 11 tiden i morrest og trodde det var en tredje verdenskrig utenfor, men det var heldighvis bare Katrine og Thea som hadde bestemt seg for å lage frokost til oss, men klarte ikke å få ut rundstykkene fra fryseren hahah. Hele huset våknet etterhvert og vi spiste en god blanding av vanlig frokost og gårsdagens taco. Så satt vi å koste oss i et par timer før vi dro ned til sentrum igjen og gjorde unna siste del av shoppingen. Spiste lunsj på Broken og handlet inn til middagen.

Martine, Ida, Nora, Hanna, Thea, Anna, Katrine, Johanna♥ verdens aller beste jenter #iishk #elsk #goose hahaha

Bildene under er fra tacokvelden. Begge kveldene har vi avsluttet middagen med en god, gammeldags runde Alias (det er et jæævlig stressende spill) hahahah flirer av tanken, sykt hvor høyt vi roper når vi skal forklare alle ordene. I morgen tar vi tog hjem grytidlig, så vi snakkes når jeg kommer hjem!

Hvordan har deres dag vært?

26 kommentarer
    1. Uff uff, her var det mange stakkars dyr rundt nakkene deres. Noen burde få inn litt fakta om hva di faktisk reklamerer for.

    2. Syntes Hanna ligner på tvillingene, og endelig kom det et bilde med alle på hvor du faktisk skrev hvem alle var. haha har prøvd såå lenge å finne ut av hvem som er hvem og hvem den “tredje tvilligen” var haha. Om du kjenner Thea Wenes eller noe så ligner hun og faktisk på tvilligene.. Blir helt forvirret jeg Mathilde..
      Elsker bloggen din, du og vennegjengen virker som DEN herlige gjengen!

    3. Kan du pliiis svare her i komentarfeltet på hvilken størrelse thea eller martine har på goosen, for den størrelsen så utrolig fin ut på og jeg skal besttille på nettet så hadde hjulpet veldig om du kunne skrive ned størrelsen her! Vinterjakka de var forresten super fin og du kledde den skikkelig!

    4. Ser ut som dere har hatt en utrolig korselig tur. Kan du plis vise hva du kjøpte i åre når du har kommet hjem? Skal dit om ikke så lenge så hadde vært utrolig fint om du kunne vise innkjøpet og skrive hvilke butikker du kjøpte på. Har ikke noe å si om d ikke er så veldig mye, men hadde vært utrolig fint.

    5. så ut som du hadde det utrolig koselig mathilde, kan du vise enda mer bilder fra turen ? er så gøy å se på bilder fra hytten osv, så utrolig koselig ut! og hadde du med kamera til åre når dere spiste lunch osv om du har noen bilder drefra?

    6. Hei!!!!!!!! Alt bra? Jeg må bare starte med en ting at dennne blogggen er den feteste nettsiden på heile blogg.no, og det er the truth! Unnskyld virkelig at jeg ikke har skrevet kommentar når jeg har vært å lest her før men nokjen gannger så er man berre litegrann sliten å så lar man være. Jeg ser nemlig at det er altfor manga uhøflige som poster og komenterer. Jeg har flere ganger nemlig selv frekke kommenterer da når jeg hadde webside. Det var ekstremt opprørende. Jeg håpper veldig at du ike får noen frekkje komenterer og at du får mange flere søte kommentarer. Da jeg har lagt ned side tennkte jeg at jeg bare skulle sende ein link til en konkk som jeg nettopp har meldt meg påsignert opp påblitt med pådeltatt på. Premmien er et gave kort. Jeg håper kjempe mye at jeg viner, men hell så håper jeg at du skal! Det hadde vært veldig gøy om du testet den!

    7. 97ere på sitt beste! gud jeg er glad jeg ikke er født i 1997. skaff dere selvtilitt og deres egen stil og slutt å gå med like klær.

    8. mangler bare Aurorah :(:( koffor e ho nesten aldri med dokker mer? e dokker uvenner eller no?
      btw elsker bloggen diin<3<3<3 aller beste

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg