“sweden here we come”

HEJJ ALLIHOPA! Jeg har glemt å si at jeg og jentene dro til Åre i morrest haha! Altså jeg, Johanna, Anna, Hanna, Martine, Thea, Katrine, Nora og Ida. Enn at jeg har glemt å fortelle det, har vært litt stress fordi vi visste ikke hundre prosent om vi skulle før vi omtrent satt på toget. Vi dro halv åtte i morrest, en overtrøtt og latterfull gjeng som sikkert ødela morgensøvnen for en del gjester på toget hahaha neida. Men det er vanskelig å holde kjeft når vi er på tur sammen ass, har så mye å snakke om! Vi er på hytta mi og skal være her frem til onsdag.

Johanna, meii og Ida♥

Vi kom fram i ti tiden og handlet inn til en heerlig frokost før vi bestilte en maxitaxi og kjørte den lille veien opp til hytta. Etter deet sminket vi oss og vandret ned til sentrum igjen for å handle godis, klær og mat. Til overraskelse så kjøpte jeg meg faktisk vinterjakke, viser dere den senere! Så tok vi atter en taxitur opp til hytta og nå sitter vi her og slapper av for fuullt før det blir tææcco i kveld. Åh som jeg koser meg nå, med verdens beste jenter alene på en hytte, dette kan ikke bli annet enn perfekt.

Thea og Martine♥


 Johanna og Nora ♥

Håper dere får en fin kveld!♥

20 kommentarer

Siste innlegg