tidsfordriv på en fredag

Hei! Da er det eendelig høstferie og det er så deilig! Etter skolen i dag dro jeg hjem til Thea og Martine og vi lagde en nydelig lunsj bestående av is, daimsjokolade, peanøtter og jordbær♥♥ DEET var godt det. Litt senere dro vi på spillermøte med laget, som en liten peptalk før kvalikken i morgen (og neei jeg skal ikke spille som sagt, men jeg skal jo være med forde daa). 

Er kanskje ikke alle som har så store planer i kveld, tipper mange bare har tenkt å slappe av på sofaen med en pizza og kanskje en film, enten alene eller med venner. Det er hvertfall en typisk fredagskveld her i gården. Hvis det er tilfellet hos noen av dere så har jeg noe dere kan kose dere litt med. Alle videoene er fra X factor 2013 haha, men jeg elsker å se på slike videoer. Hvilken liker dere best?

 

 

Hahahah den under har jeg med bare fordi den er så sinnsykt komisk og jeg har faktisk sangen på hjernen.
 

 
 
10 kommentarer
    1. Hei! Jeg vil bare starte meed fortellle deg at siden din er til veldig veldig veldig stor gledee for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de vakreste på blogg.no. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra giveaway jeg nettopp ble med i! Kanskje du kan være mega snill å dele den på bloggen? 😛 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du melder deg på selv og at du blogger enormt ofte fremover!!

    2. Halla!!!! Jeg må bare starte med fortellle deg at blogggen din er til mega stor gledee for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de tøffeste i hele bloggeverden. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konkurranse jeg nettopp deltok i! Kanskje du kan være vennlig å dele den på bloggen? 😛 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du melder deg på selv og at du oppdaterer drit ofte fremover!!!!!

    3. Heisann!! Førsst av alt må jeg si at blogggen din er til kjempe stor inspirasjonn for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de flinkeste i hele bloggeverden. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konk jeg nettopp deltok i! Kanskje du kan være mega snill å dele den på bloggen????? ;D Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du melder deg på selv og at du blogger drit masse fremover!

    4. æ tok bilde med deg på starbucks idag, herregud det va kult <3 Digger bloggen din og leser den hverdag <3 Elsker deg <3

    5. Halla!!! Jeg må bare starte med si at siden din er til veldig veldig veldig stor gledee for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de fineste i hele bloggeverden. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konk jeg nettopp deltok i! Kanskje du kan være snill å dele den på bloggen???? 😀 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du melder deg på selv og at du blogger enormt masse fremover!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg