månedens spørsmål

Hvordan får du så fint hår , og hvorfor er det ikke slitt?

Veell takk for at du synes det da! Jeg gjør egentlig ingenting med det, bortsett fra å vaske med vanlig shampoo og balsam og bruke moroccanoil en gang i blant.

er Mac verdt pengene?

Jeg som blogger synes det ja, så jeg kan ha den med på alle bildene jeg tar 😉 Neida haha, jeg valgte egentlig mac pga imovie i første runde, men jeg tror jeg ville hatt mac uansett om jeg var blogger eller ikke.

er ikke du og nora bestevenner lenger siden du ikke skrev noe om hun når hun hadde bursdag??

Jeg og Nora er bestevenner fortsatt vii, hahah jeg vet ikke hvorfor jeg ikke la ut bilde eller noe, men jeg hadde akkurat slettet ALLE bildene på telefonen så det var ikke så mye å velge mellom akkurat.

Hva syns du om Miley Cyrus opptreden under MTV VMA’S?

Haha halleluja at folk gidder å ha så sterke meninger om episoden der skjønner jeg ikke. Jeg legger elsk på dama der uansett.

Har du bare jentevenner, eller henger du med gutter og?

Har en deel guttevenner ja, de interesserer seg bare ikke så mye i blogg haha.

Har noen av dine veninner blogg?

Nei ikke bortsett fra Aurora 🙂

Hvor redigerer du bildene dine?

Redigerer farger i Gimp og effekter i picmonkey

Hvor høy er du?

Hm 172 cm tror jeg

Hvilket lag spille du på? (handball)

♥♥HEIMDAL♥♥

Hvilken posisjon har du på håndballbanen?

Jeg spiller midtback, men akkurat nå har jeg en skade i foten så jeg er ikke med at the moment, men håper det går fort over.

Var det foreldrene dine som oppdrettet 3t?

Bestefaren min, altså mamma sin pappa 🙂

Har du lyst på piercing? isåfall hvor?

Nei faktisk ikke. Var en kort periode jeg hadde lyst på piercing i navlen, men jeg er sååå glad jeg ikke tok. No offence til dere som har altså, jeg personlig synes bare det er finere uten 🙂

Hvor er genseren fra?

Weekday

Har du hatt noen ‘ekte’ forhold med en gutt?

Nei haha det har jeg ikke, never been in luuv

Hvilken matte har du? P eller T?

Smarte mathild går på P hehe (det er for de liitt mindre matteinteresserte, for å si det på en pen måte)

Jeg og venninnene mine prøver å ha jentekvelder men kan ikke fordi foreldrene skal være der samtidig også øderlegger de alt. Hvor er deres når dere har slike kvelder??? PLIS SVAR; litt nød!

Veldig ofte er flere av oss alene hjemme så da er det jo null stress. Men ellers så er foreldrene våre ganske gode venner de også så det er ikke noe problem å kaste dem ut av et hus og inn i et annet haha.


Kan du ha spørsmåls runde der vennene dine skal svare på video?

Haha det hadde jeg likt å sett jeg også, for all del jeg kan godt prøve å overtale dem til det, can’t promise anything though.

Noe dere lurer på til neste gang?

27 kommentarer

Siste innlegg