etterlengtet girlsnight

Hei alle sammen! Da er det atter en søndag, er det virkelig en uke siden jeg skrev “I heart sundays”? Tiden går så SINNSYKT fort! Anywaays, helga her har vært skikkelig herlig egentlig. Gikk inn for å ha null planer og null stress, og det fikk jeg. På fredagskvelden var jo klassen på det arrangementet til NTNU, men det var faktisk ganske interessant. Vet ikke om dere så bilder av det på adressa.no eller i avisa? Det var utrolig mange folk der og utrolig mye kult å oppleve faktisk haha, høres ut som tidenes nørd. Nå vi kom hjem spiste jeg sushi med familien før jeg, Katrine og Martine dro til Anna og koste oss med godteri og reprise av Torsdag kveld fra Nydalen til vi sovnet på sofaen.

I går dro jeg ikke på City Syd likevell, jeg fikk bare ikke vridd meg ut av Gossip Girl-bobla mi, så der ble jeg sittende. Men senere dro alle jentene til Anna og vi lagde taco og hadde en en skikkelig etterlengtet jentekveld. Jeg måå ha verdens beste vennegjeng♥♥ Tror vi brukte to timer på å bestemme oss for en film vi kunne se. Sto mellom Precious, De Urørlige, Hysteria og Forest Gump og etter avstemning, trekking og høylytte diskusjoner ble det De Urørlige. Såå fin film!

Ida, Maja, Thea og Anna♥

Ida, Maja, Anna, Thea Johanna, Hanna♥

råååra♥

Ha en fin dag videre folkens!

18 kommentarer

Siste innlegg