skikkelig kosedag

HOLA! I dag hadde vi engelsk fagdag på skolen, og det var en skikkelig kosedag. I de tre timene før lunsj lå vi slengt utover på madrasser i gymsalen og leste hvert vårt eksemplar av The Hunger Games – og med lesing tror jeg vi alle forstår at jeg mener prating. I lunsjen dro læreren på butikken og kjøpte inn masse god mat, vi hadde nemlig med 30 kr hver for å kjøpe inn. Så koste vi oss på langbord med kaker, boller, frukt og masse mat, jåå. Vi sluttet klokka ett og da dro jeg, Johanna, Anna og Martine hjem til meg og så filmen hunger games, den er jo faktisk utrolig bra! Tror neste filmen eller del 2 kommer i November en gang.

Nå skal jeg snart på siste kjøretime med scooter åååh gruer meg. Har en skikkelig dårlig følelse :((( Skal kjøre SJU MIL på scooter, halleluuja det er langt. Skal pakke meg inn i all verdens klær, holdt på å fryse ihjel sist gang. Plis ønsk meg lykke til da – I’ll need it. Meeei i dag:

15 kommentarer

Siste innlegg