I heart sundays

Jeg står fortsatt på mitt og sier at jeg elsker søndager. Det er liksom ikke meningen å ha en plan for denne dagen, den eneste planen man har er å ikke ha noen plan. I dag har jeg ligget i sofaen og sett gossip girl, jeg er faktisk på min åttende episode for dagen nå. I morgen er det ny skoleuke all over again, men tiden går jo så fort at jeg rekker ikke klage engang. Dessuten har vi fri på tirsdagen ♥♥♥ 

I morgen har vi ny håndballkamp i første divisjon, glææææde mæ. Oi jeg glemte kanskje å fortelle hvordan sist kamp gikk, den jeg gledet meg så sykt til haha. Joda det var en jævlig kamp mot Byåsen som vi tapte med et mål i siste sekund, såå sinnsykt irriterende at jeg blir sint av tanken. De tre siste kampen vi har spilt mot hverandre har enten vi eller dem vunnet med bare et mål. Men mer om håndball i morgen. Nå skal jeg fortsette min ikke-planlagte kosekveld med meg selv.

7 kommentarer
    1. håper du har hatt en fin søndag og at du får en super uke! kjempe fin blogg forresten! 😀 hadde vore kosleg med en kommentar tilbake! 😀

    2. Kan ikke si nå anna enn at du har dem fineste leppan æ nånngang har sett, dem e såå fin og naturlig!

    3. Dear
      So sorry to bother you here,long time no your news.
      We really care about that do you still want to continue to collaborate with Sheinside brand?
      If so,could you please send us your favorite four items to us,we will arrange to you very soon.
      Okay?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg