my scooooter

Heeihei! Har matteprøve i morgen så jeg bør egentlig øve til den nå, men bloggen først (neida kødda hehe skole går først). Kom nettopp hjem fra trening og nå skal jeg ta meg en etterlengtet dusj og se om jeg får tid til litt matte etterpå. Vi har vår første seriekamp i morgen, og jeg er såå gira!! Har faktisk fått en helt forjævlig lyskestrekk, men det holder meg ikke av banen med det første hvertfall.

Det var ganske mange som ville se scooteren min, and here it iis. Jeg kjøpte den på Lundamo Auto og jeg fikk et spesialtilbud på 18 900 kr, egentlig tror jeg den koster bortimot 3000 kr mer. Og den heter Speedfight Iceblade.

Er den ikke fiin?

14 kommentarer
    1. Heldig du er som bare kan gå å kjøpe deg en scooter. Jeg har mast på foreldrene mine om å kjøpe nye sko til meg helt siden skolestart, da de skoene fra i fjor er helt utslitt. Det er forskjell på folk men du fortjener det helt sikkert 🙂

    2. Lurte på om du ville følge meg på instagram, heter hvertfall marenensrud
      Så bare å følge hvis du vil, men regner ikke med at du gjør det da 😉 Og må bare si at jeg er fast leser og elsker bloggen din! Utrolig pen og flink til å blogge 🙂

    3. håper matte prøven gikk bra! oppfordrer deg og holde opp en good stund om du har lyskestrekk, har hatt det i snart fire måneder nå, og først nå innser jeg at jeg burde tatt det med ro, ellers blir det bare verre, men som sagt så er det opp til hver person om hvor vondt man har da 😀 lykke til med kampen også!

    4. ÅÅÅ, så fin scooter! Har vel egentlig aldri kommentert bloggen din før. Men har vært fast leser VELDIG lenge. Du er sykt pen!!<3

    5. heisann, jeg lurtepå om du kunne skrevet ett innlegg om vinterjakker du anbefaler. og hvor har du kjøpt den grønne peak performance jakken din fra ifjor og hvilke modell er den?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg