oppsummering på søndager

Helåå! En ny uke er igang og mandagen er snart overstått, vi har fri på onsdag av en eller annen grunn så det er jo snart helg igjen! Hadde en kjempekoselig helg på den nye hytta med familien, blir nok vanskelig å rive meg bort derfra i sommer! I tillegg til hytta har vi et sånt lite, åh hva heter det igjen?? Sånn lita hytte vedsiden av på en måte, med tv-stue, bad og to soverom. Så det blir vell der jeg og venninnene kommer til å bo.

Når jeg kom hjem i går dro jeg til hallen for å se guttefinalen i Trønderenergicupen og etter deeet dro jeg til Johanna med Maja, Martine, Katrine, Anna og Ida og spiste sushi, så film og snakket ut om ting som hadde skjedd i helga hahaha. Veldig nødvendig med en oppsummering på søndager. Nå skal jeg faktisk på min første kjøretime med scooter!!!! Ønsk meg lykke til da dere!♥

7 kommentarer
    1. Hørtes koselig ut med ny hytte! Men jeg lurer på en ting… hvordan skal du og lillesøsteren din klare å dele rettferdig på den lille hytta ved siden av? En sånn liten “ekstrahytte” kalles et aneks eller en kårstue forresten. Noen velger også å gi dem kallenavn som “lillehytta” og “jentehytta”. Utifra det du skriver virker det som om du og venninnene dine kan bo i lillehytta akkurat når dere vil. Er det sånn det er? Hva synes lillesøsteren din om det isåfall, og hvordan greide du å overtale henne til den ordningen? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg