god og dårlig nyhet

Hei dere! Jeg har en god nyhet og en dårlig nyhet som er så dårlig at den telles som tusen dårlige nyheter. Nå er dere sikkert kjempe nervøse og holder på å dø av redsel, neida det er ikke såå dårlig for dere, mest for meg. Okei god eller dårlig først? Ingen respons, uukei ettersom alle sammen alltid tar den dårlige først, så gjør jeg det motsatte. God nyhet først. Jeg har spilt inn spørsmålsrunden på videoblogg og etter seks timer med å prøve å få lastet over videoen til macen gikk det TILSLUTT. Det er fantastisk nok ALLTID noe galt når jeg skal lage videoblogg, ALLTID. Jeg holdt på å knuse alt jeg så jeg var så sint, måtte gå meg en tur for å roe meg ned, det var helt krise seriøst. Den dårlige nyheten er at det er noe galt med enten macen, minnekortene mine eller kameraet som gjør at halvparten av bildene (og videoene) jeg tar, ikke kan lastes over til macenn. Det anser jeg som en katastrofal hendelse i livet mitt akkurat nå.

Jeg er faktisk fortsatt sint og stressa, men prøver å kontrollerer meg 🙂 smilefjes. I går kveld hadde jeg det superkoselig sammen med mine herlige jenter. Vi kjøpte oss burger på stjernegrillen og dro hjem til Johanna. Vi så selvfølgelig MGP jr og heiet på Unik 4 og han søte gutten som lignet på en mini Justin Bieber.

Dette er meii i dag, crazy spennende bilder

23 kommentarer

Siste innlegg