norsk somar

Hei igjen! Det er superfint på hytta med sool og finvær. Har litt problemer med internett på hytta, så nå sitter jeg faktisk på 3T Steinkjer og blogger haha, alt for bloggæn ass. Husker dere da jeg fortalte dere at vi har kjøpt oss en vannscooter? Vi har den her på hytta nå, og det er så morsomt! Har noen bilder med den under her, dere ser vell på ansiktet mitt at dette var gøy haha for et gliis.

Har det så koselig på hytta her, åh elsker den. Vi kjører båt, bader, soler oss og det føles som skikkelig norsk sommer! I går lagde jeg og Pernille middag, noe som for første gang ble vellykket. Jeg har jo et lite press på meg ettersom jeg fikk den nokså uventede 6eren i mat og helse, men joda det gikk overaskende bra!

Ha en fortsatt herlig sommer! Vi blogges snart♥

25 kommentarer

Siste innlegg