skummelt :((

Heihei! Lever fortsatt det gode liv i Palma på Mallorca, med sykdom, lyn, torden og regn 🙂 Haha neida det er ikke så ille, det var bare ekstreemt lyn og torden i går kveld, dere aner ikke! Hele himmelen blinket over oss i helt utrolige lyn, jeg har aldri sett noe lignende før, ikke en gang på film. Mange av mine snapchatfriends fikk et innblikk av hvordan det var haha, filmet også litt med kameraet. Men heer kan dere se noen bilder av lynet – skuummelt :(( Og ja jeg har faktisk blitt litt dårlig form, men jeg håper det går over nå som jeg har fått medisiner fra legen 🙁

Her er noen bilder fra gårsdagen når vi tok turen inn i Palma City. Vi shoppet litt, så på en kul kirke og spiste is.

Haha var ikke akkurat heldig på dette bildet, men mami var så søt at jeg bare måtte tihi

22 kommentarer

Siste innlegg