glutenfri pizzzza

HOLA! Dag 2 på Mallorca og jeg har allerede en frisk tomatfarget hud jaddaa.. Men jeg følger jo fortsatt den awesome taktikken min, bli knæsjrød og poste svart-hvite bilder på bloggen, så ser det ut som jeg er litt brun hehe. Forresten, på bildene under har jeg ikke på noe sminke, så her ser dere hvordan det ser ut etter jeg farget vippene. Haha ikke særlig pen på bildene akkurat, men er vell sånn man ser ut på feire I guess. Nå skal vi ute å spise, kan prøve å få tatt noen outfitbilder.

Kjøpte denne smukke strandbagen på en sånn jallabutikk som jeg kaller dem, der de selger ALT mulig. Elsker sånne butikker!

Har tenkt litt og funnet ut at det ikke er såå mange andre bloggere på topplista som har cøliaki, jeg vet faktisk ikke om noen andre. Så det er jo en fin mulighet for meg å anbefale dere diverse restauranter osv som har glutenfri pizza osv. Så foreksempel den restauranten vi spiste lunsj på i dag hadde glutenfri pizzabunn og den var nydelig! Den het Abracadabra Pizza Magic og lå rett ved stranden Palma Nova. Vi bruker alltid å ta med ferdige pizzabunner å be dem om å lage en pizza av det, men her trengte vi ikke det!

18 kommentarer
    1. Hei! Vi var akkurat der for noen dager siden og det er virkelig å anbefale pizza magic sin margarita og mirage:) og så bør dere besøke et hus som heter Katmandu ! Det er veldig gøy for deg og din søster! Og vist dere skal shoppe kan dere ta taxi til Palma eller til et kjøpesenter som heter Portopi;) håper dere får ein fin tur!

    2. Hmm, hvorfor har du giftering på hånden din? Den er også veldig hårete, nesten som man skulle tro du var en vareulv, haha.

    3. Jeg bare lurte på om du kunne skrive et innlegg om din opplevelse av tsunamien i thailand? Du var der var du ikke?
      Du trenger jo såklart ikke å gjøre det om du ikke vil, men det hadde vært veldig interessant å lese:)

    4. Lurer på en ting… Du er jo så glad i oreokake, men hvordan kan du spise det? du tåler jo ikke oreokjeks?

    5. Heisannn! Gikk heilt tilfeldig innpå ein blogg på topplista og såg overskrifta “glutenfri pizzzza”, og tenkte med ein gong “yeess, eg og systra mi er ikkje aleine om å ha cøliaki!”, for det er ofte sånn det følest! Veldig kjekt at du anbefalar ting!:) Har og nokre spørsmål som hadde vert kjekt å fått svar på(enten på ukas spørsmål, svare som kommentar eller ta kontakt på face), og dei treng du sjølvsagt ikkje svare på om du ikkje føler for det!:)
      Kor lenge har du hatt cøliaki, og korleis var det i ettertid? Var det vanskelig å forholde seg til det?
      Kjenner du andre som har cøliaki? Korleis er vennane dine når det gjeld maten ogsånt? Føler du deg nokon gong “stengt ute” eller “ikkje får mat” fordi folk synest det er vanskelig å lage/holde styr på?:)
      Korleis synest dudet ermå leve med?:)

    6. Jeg har cøliaki, og det suger å dra på ferie til forskjellige steder.. Går alltid inn på ncf.no for å finne oversetter til de forksjellige språkene for at de skal i det hele tatt forstå hva jeg ikke kan spise. Var utrolig lurt å ta med pizzabunn hjemmefra! Det skal jeg ta med meg videre 🙂 takk!

    7. Hei 🙂 jeg har også gluten allergi 🙂 fant også en pizza resturant med glutenfri pizza i mallorca fordi jeg var der for ikke så lenge siden. den var veldig god men husker ikke hva den heter 🙂 haha kos deg videre i mallrca det er et utrolig fint sted 🙂 <3

    8. Hei jeg har også glutenallargi..
      Og hver gang jeg skal på ferie aner jeg ikke hva jeg skal ta med å sånt…
      Så jeg håpet du kunne legge ut noen flere tips på bloggen din hva du pleier å gjøre når du skal på ferie å om du pleier å ha med noe. Tusen takk for tipset om pizzabunnen hadde aldri komt på det, men nå hvet jeg at det går. Håper du fortsetter og med tips….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg