rydde/blogge//

Hei alle fiine! Endelig hjemme i hus og endelig tid for å senke skuldrene. Katrine kom med toget til hytta i går og det var egentlig meningen at vi skulle være der til i morgen, men så ble det så dårlig vær at vi dro hjem. Hadde en utrolig herlig dag i går da! Kjørte masseee vannscooter og vi kjørte den tilogmed med tube (sånn flytegreie som henger bak båten haha) og herligheeet så morsomt!!

I dag kom jeg hjem til et rom som var så rotete som det aldri har vært. Så nå er det full rydding, eller det er det jo egentlig ikke, jeg sitter her å blogger å tror jeg rydder… I kveld skal jeg poppe meg popcorn og trylle frem et herlig fruktfat før jeg setter meg ned med vampire diaries, det er hvertfall planen. Gleder meg til å komme tilbake til litt rutiner og møte min elskede Nora som har vært i Vietnam altfor lenge!

Tenkte jeg skulle anbefale dere noen høytalere som jeg kjøpte her om dagen. Dere har sikkert hørt om Music Angels? Det er små høytalere med veldig god lyd, veldig smart. Dette er nesten det samme, men jeg synes de er enda smartere. Man kan på en måte pakke dem sammen så de blir mindre, sette dem sammen eller ha dem hver for seg, og det er suuper lyd. Kjøpte dem på Teknikmagasinet for rundt 400 kr. Noen som har prøvd dem?

16 kommentarer

Siste innlegg