gårsdagen

Heei cuties! Ble en gangske sen kveld/natt i går så jeg rakk ikke å blogge. Vi tok bussen til Fredrikstad i fire-fem tiden for å spise og shoppe og dro hjem igjen i åtte tiden. Når vi kom hjem slappet vi av litt og spiste før vi hadde bordtennisturnering. Noe såå morsomt haha, jeg begynner å bli ganske god altså, liker jeg å tro selv hvertfall. Etter turneringa lå vi henslengt på rommet og så serier til laangt på natt. Det startet en ny serie på Netflix i går som heter Orange Is the New Black og vi jentene har tenkt å gi den en sjanse. Jeg er på episode fire nå, ser egentlig annenhver episode av Vampire Diaries og denne nye oransje serien, klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal satse på. Men uansett, den virker faktisk ganske bra, dere bør prøve den ut!

Vi spiste forresten på Pizzanini, hvis noen skulle lure.

Jeg kjøpte noen småting i Fredrikstad, men jeg går ikke så nøye innpå det. Tenkte heller å ha en innkjøpsvideo med klær jeg har kjøpt både i Gøteborg og på Hvaler. Eller okei alt er fra H&M haha så enkelt var det.

Hva synes dere om en innkjøpsvideo?

33 kommentarer

Siste innlegg