båttur til skjærhalden

Hello! I dag har vi ligget i flere timer å slikket sol, innsmurt i babyolje hele gjengen. Jeg skal ikke utelukke at vi ble ganske solbrente, meeen det er jo greit. Etter det dusjet vi og tok båten til Skjærhalden for å handle inn litt mat og med det samme var vi på en sånn flette-bod så vi kjøpte fotlenker og fikk flettet håret med skjell.Når vi kom hjem fikk vi nydelig middag og nå ligger vi på rommet. Jeg tror sånn seriøst jeg er i syden nå, alt føles heelt som syden. I morgen skal vi kanskje ta turen til en strand, bra blir det uansett.

Jeg vet ikke helt hva dere synes om at jeg blogger bare hverdagsinnlegg når jeg er her, men jeg gjør så mye hele tiden så det blir vanskelig å sette av tid til andre ting å blogge om. Skal prøve å være litt mer kreativ, men kan ikke love noe. Fint om dere kommer med noen forslag♥♥

31 kommentarer

Siste innlegg