koser oss på cup

Hei dere! Det er veldig tregt internett her, så det tar en evighet å blogge, men jeg prøver så godt jeg kan. Først må jeg bare si at det er såå fint her, og jeg elsker byen. I går spilte vi en kamp mot det Brazilianske bylaget, og vi vant 21-11. Etter kampen dro vi hjem å spiste og ordnet oss litt før vi dro til Liseberg. Det er et gigantisk tivoli for de som ikke vet det. Vi blir som småunger på tivoli haha det er så morsomt.



Etter tivoliet var det åpningssermoni for Partille Cupen. Det var som åpningssermonien til OL og Melodi Gran Prix all over again, det var helt sykt bra egentlig. Masse sang og dans også ble alle landene representert, så de gikk over scenen med flagg osv. Det var stappfullt av folk, og det var faktisk ganske mange som kjente meg igjen haha. For dere som kom bort og ville ta bilde, hvis dere legger det ut på instagram foreksempel så gjerne hashtag #matholck ellernoe så jeg får sett det :)))) Synes bare det er morsomt når dere kommer bort, og det synes hvertfall venninnene mine haha…

Noen av dere som har vært med på Partille Cup før?

30 kommentarer

Siste innlegg