avslutningsfesten

Da er ti år på gode, gamle Stabbursmoen skole over og videregående blir neste steg. Sykt rart å tenke på at jeg ikke går på noen skole nå haha! Jeg hadde som sagt en fantastisk kveld med verdens herligste klassekamerater og lærere, den kunne rett og slett ikke blitt bedre. Jeg har vell egentlig glemt å si at jeg faktisk var konferansier eller toastmaster eller hva man kaller det på avslutningsfesten, så det var litt stress rundt det. Jeg klarer ALDRI å holde meg unna slike ting, blir alltid valgt ut til sånt… Jaja, det er jo sånn jeg er, ekstremt oppmerksomhetsyk rett og slett hahaha neida.

Jeg lovte meg selv før kvelden at jeg ikke skulle gråte, men halleluja tårene trillet da vi skulle si hade til våre kjære lærere og medelever.

Thea, meg og Martine♥
Hanna, Thea, meg, Martine og Anna♥

I elleve-tolv-tiden dro nesten alle fra klassen til en kjær turplass vi har brukt å vært såå mange ganger opp gjennom tidene. Det kom også en del elever fra naboskolen, så det ble jo ekstra bra stemning. Der var vi omtrent hele natten og hadde det heelt topp!

15 kommentarer
    1. Håpe du trives på vidregående, kjenne i gjen den følelsen når du må si hade te medelver og lærere som du har så si vokst opp med sykt trist. Ha en fin sommer ferie da 🙂

    2. heyy! har bare et kjapt spm.. blir du brun om sommeren? eller bruker du selvbruning hele sommern? jeg blir ikke brun uansett hvor mye jeg soler meg.. kun fregner.. og jeg bor i sør afrika! det sier litt!! syntes det er jævlig stress å bruke selvbruning året rundt for å føle meg fin.. hahaha.. nei,men jeg bare lurer jeg 🙂

    3. Hei. Jeg har cøliaki og det vet jeg at du også har. Sikkert som meg ønsker du også glutenfri grandiosa. Så når jeg hørte at Grandiosa kanskje skal komme med glutenfri pizza tenkte jeg, kva kan jeg gjøre for å få dette til å skje? Jeg kom på at viss du orker, hadde det vore fint om du kunne linke til siden en kan skrive under på. Alt en trenger å gjøre er å skrive under med e-posten sin(den kan vere skjult viss det ønskes) og det tar ikke mer enn noen sekunder å gjøre det. Så håper jeg at siden du har en del lesere, kan du vere med å hjelpe Grandiosa til å forstå hvor mange som ønsker glutenfri pizza. Link til å skrive under: http://www.underskrift.no/vis.asp?Kampanje=4705

    4. Hadde siste året mitt på ungdomsskolen i år jeg også, sykt trist å si hade til lærerne og alle i klassen. I tillegg til skoleavsluttingen hadde vi tre “avsluttingsfester”, hahah, noen som er glad i avsluttinger vertfall,, og fester 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg