my weekend

Heii dere! Jeg ser at Pernille gjorde en utmerket jobb som gårsdagens blogger haha, morsomt deet da. Jeg tenkte bare å si litt om helga mi, også har jeg nemlig tatt et par bilder til dere. På fredag var jeg, Hanna, Johanna og Anna hjem til Trine på tacokveld, og det er jo alltid like koselig med familiemiddag.


I går hadde jeg en super kveld med maasse kjentfolk. Jeg vet ikke egentlig hva mer jeg kan si om den, men jeg hadde det hvertfall utrolig morsomt haha. Tok en del bilder med mobilen, så jeg laget en liten kollasj.


Jeg, Anna og Trine tok taxi hjem etter festen og lå over til Anna. Spiste litt nattmat før hele gjengen slukna. I morrest spiste vi burger til frokost med Nora og Johanna, så leide vi en film og kooset oss med frukt, is, godteri og potetgull ♥♥

Flere som har hatt en fin helg?

21 kommentarer

Siste innlegg