ukens spørsmål

kan du legge ut oppskriften på oreokaken? 🙂

Jeg har skrevet en oppskrift før som dere kan finne HER

Hvordan gikk det i finalen? Vant dåkker eller tapt dåkker? Uansett dritbra spilt!

Haha åå jeg har helt glemt å si det. Jo vi kom jo finalen mot Aksla og det var veldig spennende, meen desverre så tapte vi med et liiite mål. Det ble 2.plass og det er jo litt kjipt, men det gikk helt fint.

Hvilken maskara bruker du? Du har såå fine vipper!

Først tusentakk haha, jeg bruker ikke noen spesiell maskara. Akkurat nå bruker jeg Telescopic fra LOREAL

Hvilket redigeringsprogram har du brukt på mai videoen?

Imovie 🙂

Hvor spiller du på håndballbanen? og er du ekstremt god?

Jeg spiller midtback og nei jeg er ikke ekstremt god haha

Bor du, Erica og Aurora på den rike delen av byen siden alle har så fine hus?

Jeg har egentlig ikke noen oppfatning av at det er en rik og en ‘fattig’ del av byen, men om jeg ikke tar helt feil så bor vi på hver sin side av byen såå ja nei.

Har håret ditt vokst mye?

Ja håret mitt vokser ganske fort. Jeg klippet meg sist i sommer tror jeg haha, så jeg skal klippe meg nå snart.

hva med å skifte til et mer sommerlig design?

Kommer når som helst 🙂

Hvor er det gule mobildekselet ditt fra?

Marc by Marc Jacobs, kjøpt på Cosmo

Hvor er Nike shortsen fra?

Den er fra XXL


Hva heter sangen på 04:36 i mai-videoen?

Read all about it – Emeli Sandè

Hvor er den fineste plassen du har vært?

Sør-Afrika heelt klart, er så vakkert der at jeg har ikke oord.

Noe dere lurer på til neste gang?

35 kommentarer

Siste innlegg