perfect day

Jeg hadde på vekking til klokka sju i morrest for at jeg liksom skulle trene, men nei nei nei, når jeg sto opp var det ikke noe vits i å prøve engang. Så jeg la meg til å sove igjen og våknet klokka kvart på ti. Da hadde jeg et kvarter før jeg startet på skolen. Vi gjorde ikke noe spesielt på skolen da, karakterene er jo satt så jeg er hvertfall fast bestemt på at jeg ikke skal løfte en finger for noe som helst skolearbeid før sommeren. Etter skolen dro jeg, Katrine, Johanna, Martine, Thea og Hanna (og Anna kom litt senere) hjem til tvillingene og bakte fem oreokaker hahaha. Blir ikke det samme uten en egen oreokake i brødform.



Var såå koselig. Er ikke så ofte alle vi sju har tid til å kose, enten er det en mindre eller en for mye haha. Vi bakte først oreokaker ogsåå så vi She’s the man, og det er jo liksom filmen vår. Favorittfilmen til alle oss, vi blir aldri lei av den, og jeg har ikke tellingen på hvor mange ganger vi har sett den.

Noen som ble fristet?

28 kommentarer

Siste innlegg