GOODBYE MAY

HEEI, er kanskje litt sent ute med et sånn savner-mai-innlegg, meen ettersom jeg elsker mai sånn så måtte jeg bare ha det likevell. Så her er noen bilder fra min mai og noen av mine aller beste moments. Jeg har jo også laget en mai-video da, så for dere som ikke har sett den, her er en link 🙂 HEREYOUGO


Natt til første mai kommer jeg aldri til å glemme hahah, det skjedde så mye morsomt og så mye rart. Jeg, Hanna, Johanna, Thea, Martine, Katrine og Anna lå over til Katrine, og frokosten dagen etter, jeg har aldri ledd så mye som vi gjorde under den frokosten haha.


Mange heerlige jentekvelder med mange herlige jenter! Kamilla og meg 16.mai, ble også en finfin kveld.
17.mai startet med tog og bunad med heimdaljentene, så dro vi til byen og senere til Aurora og hadde en koselig kveld.
18.mai dro mange jenter til Marinen og grillet før jeg tok toget til hytta på innerøya.

Flere som har hatt en fin mai 2013?

18 kommentarer

Siste innlegg