for en slitsom dag..

Hei! I dag har vært en sykt lang og slitsom, men morsom dag. Den startet med den løpekonkurransen jeg snakket om tidligere, åååh det var slitsomt. Jeg og Hanna løp i mål sammen og kom på 5 plass av jentene på skolen hehe. Etter løpet var alle helt døde i kroppen og gjennomsvette, og vi skulle faktisk ha vanlig skole etter det. Men det hadde jeg aldri blitt med på, så vi godsnakket litt med rektoren og vi fikk fri resten av dagen. Og da dro vi ikke hjem og skrudde på en film og spiste sjokolade, neeeiida vi dro på 3t og kjørte en hard styrkeøkt wihuu, WE ARE CRAZY.

Jeg spiste middag hos Johanna istad, ettersom jeg var hjemme alene var det ingen som kunne lage mat til meg så da måtte jeg finne meg en annen familie å søke ly hos. Etter det dro vi til Anna og nå sitter vi her og har Channing Tatum movie night.




Ha en fin kveld videre, gårsdagens innkjøp kommer i morgen forresten hehe sorry bout that!♥

12 kommentarer

Siste innlegg