Ukens Spørsmål

Hvilken bunad har du?

Blå trønderbunad

Har dere basseng på hytta?

yes we have 🙂

Hadde også norskeksamen i dag, hvilken oppgave valgte du?

Jeg husker ikke hvilket nummer det var på bokmåleksamen, men jeg valgte hvertfall den der vi skulle skrive en faktatekst om våre nasjonale helter. Og på nynorskeksamen valgte jeg oppgave 3 der vi skulle skrive en fortelling om en helt som selv ikke syntes han fortjente heltestatus eller noe sånt tull.

Er det ikke lovt med sminke på eksamen??

Haha jo, men jeg kunne aldri funnet på å hatt på meg sminke på eksamen. Stått opp tidligere for det liksom, heell no.

Hvor gammel er søstera di?

Hun er 13, tror jeg..? Det er 3 år mellom oss og jeg er 16 såå ja 13 haha. Hun vil alltid være 10 år i mine øyne så jeg blir fort forvirret.

Hvor er genseren til Johanna fra??

weekday

er du halvt svensk? siden du snakker så masse svensk 🙂 eller har du bare vert ofte i sverige?

Så vidt jeg vet så slekter jeg ikke noe særlig på svensker, men ja jeg har vært en del i Sverige så jeg antar at det er derfor jeg liker så godt å snakke svensk. Vi har jo hytte i Åre.

Er macbook verdt pengene?

Hm godt spørsmål egentlig. Jeg tviler egentlig på at mac er noe spesielt bedre enn en vanlig pc. Faktisk så er det ganske mye slit med mac, eller hvertfall med min og jeg kjenner mange som også har opplevd det. Jeg ville ha mac i første runde kun for Imovie, og synes jeg helt klart er det beste med mac haha. Stardisken min er ikke veldig stor og ting henger seg ofte opp sånn at jeg må skru den av og på hele tiden. og det er jævlig irriterende!

Hvor er bikinien din fra, den var syykt fin!

Victoria’s Secret

Hvor ofte trener du? Og hva gjør dere nå som håndballsesongen er ferdig? Du har sååå fin kropp

åå tusentakk! Nå som håndballsesongen er ferdig har vi minst to treninger i granåsen (noe som vil si driiithard trening) Vi starter med en løpetur på ca 4 km. Hurtighet; intervaller og annen spurting. Utholdenhet; Løpe opp skihopptrappene. Spenst; forskjellige hoppeøvelser i tribunene. Og forskjellige styrkeøvelser. Vi varierer litt, men det går mye i det jeg nettopp sa. Bortsett fra de treningene har vi også noen håndballtreninger, når vi finner en hall. Såå har vi 3t der vi også trener ganske ofte, enten gruppetimer eller styrke og løping i styrkesalen.

hvor er shortsen og toppen din fra?

Shortsen er fra Urban Outfitters i London og toppen er fra Choies.com

er shenside en trygg nettside

Jeg er veldig fornøyd med servicen deres og jeg har hvertfall aldri hatt noen dårlige opplevelser med dem.

Kan du ikke lage en video sammen med venninene dine eller noe sånnt?

Jeg har jo laget noen, men så fort mai er overstått kommer jeg ut med en mai video, med venninnene mine 🙂

29 kommentarer

Siste innlegg