herlig sommervær

Jeg får ikke sagt hvor herlig det er å endelig ha sommervær i Trondheim! Jeg våkner mye tidligere om dagene fordi jeg våkner med solen skinnende inn vinduet, etterfulgt av at mine levende bomullsdotter (hundene haha) kommer å slikker meg i ansiktet. Når jeg våknet i dag bestemte jeg meg for å ta en joggetur i finværet, and so I did. Nå har familien dratt på hytta så det e foollj fæst i huset med musikken på det høyeste ;-))) Jeg skal begynne å sminke meg nå før jeg drar til marinen for å grille med maasse koselige jenter. Jeg drar på hytta senere, men jeg tror deverre ikke det er nett der…..:( Crying.. Men jeg får hvertfall god tid til å lage mai-video til dere! (og sole meg og bade ofc)




 bildene er fra i går forresten, men vi kan late som vi tok dem nå nettopp hehe. Skal sikkert se ca sånn ut i dag også såå.

Noen som vil ha mai-video eller? :))

23 kommentarer

Siste innlegg