eksamenstider

Ja heii og god morgen dere! Mange har spurt meg hva jeg kom opp i på skriftlig eksamen, og jeg har vell egentlig bare glemt å skrive om det haha. Men jeg kom opp i norsk da! Er selvfølgelig ikke misfornøyd med det, med tanke på de stakkars barna som kom opp i matte, herreguud så glad jeg er for at jeg ikke kom opp i matte! Jeg ville helt klart komme opp i engelsk, men det ble norsk. Det som er utrolig kjipt med norskeksamen er at jeg har TO eksamener, nynorsk og bokmål….. HEELT IDIOTISK spør du meg, men jaja det kan jeg ikke gjøre noe med.

I dag er det matteforberedningsdag, men vi resten må på skolen da. Det er bare kosedag tror jeg. Vi starter klokka ti og da skal vi se film, hahaha stakkars mattebarn sier jeg bare. Sender varme tanker.



Rakk å lage meg herlig frokost og ta litt bilder til bloggen i dag, før skolen, jippi. Og legg merke til at jeg ikke ble så sjollete eller skjoldete eller hvordan dere foretrekker det, jeg bryr meg egentlig ikke, men ja se hvor flink jeg var :):) Vi slutter kvart over tre og har trening klokka halv fire…… Men ja nå må jeg dra på skolen, hadebra!

Har noen av dere også kommet opp i eksamen, isåfall hva?

46 kommentarer

Siste innlegg