bloggkrise

Hei! Var en tur i byen i dag med Katrine og Johanna i fiinværet. Var for varmt i bukse og genser, så nå sitter jeg her i topp og shorts og blogger. Nam det lukter grillmat på verandaen, åh gleder meg til middag. Johanna, Thea og Martine kommer til middag også skal vi til Katrine etterpå med en gjeng herlige jenter.

Forresten så har jeg en liten bloggkrise. Macladeren min er nemlig ødelagt og alle databutikkene er stengt for dagen og i morgen er det stengt sååååå jeg sliter. Jeg låner Johanna sin nå da og jeg vurderer egentlig bare å ligge over til henne for å lade macen haha…


Her er dagens innkjøp. Jeg tenkte å spille inn en innkjøpsvideo til dere ettersom det er ganske etterspurt. Haha okei jeg har egentlig spilt inn det allerede, såå den kommer snart!

Noen som vil ha innkjøpsvideo?

28 kommentarer

Siste innlegg