starter dagen med trening

God morgen babes! Hadde en kjempefin kveld i går, men det ble litt sent så det var vanskelig å komme seg opp i morrest. Ble vekt av Johanna som ringte å sa vi skulle på 3t snart. Så jeg sto opp og spiste før vi dro med noen jenter fra laget. Så herlig å starte dagen med trening! Johanna kommer snart så skal vi øve til spansk, heeeldighvis så kom begge av oss opp i det og ikke bare en av oss. Vi er kanskje sju eller ni stykker i spanskklassen, som dere vet så er jeg veldig dårlig til å beregne slikt, men ca så mange tror jeg vi er. Derfor visste vi nesten at vi kom til å komme opp i spansk. Åå hvor jeg missunder dere som har fri nå og ikke skal gjøre spansk…..



Jeg har forresten spilt inn en sminkevideo som kommer snart. Ikke i løpet av helga da, pga spansken, men så snart jeg får til 🙂 Også holder jeg på med nytt design og header. Noen som er keen på det eller? hahah keen…? Kul du da matern

19 kommentarer

Siste innlegg