NEEEEI PLIS

NEINEINEINEEEEI!! Jeg begynte seriøst å grine i klasserommet da vi fikk høre hvilket fag vi kom opp i på prøvemuntlig. For dere som ikke vet hva det er, så er det på en måte en eksamentest, sånn for å være klar til eksamen. Men man får jo karakter på det, så det er jo jævlig viktig uansett. Hvertfall da så kom jeg opp i SPANSK. Det kunne faktisk ikke blitt værre!! Bare for å få det helt klart så kan jeg ikke en dritt i spansk. Jo jeg kan å si hei og hund og taco….. Så dere kan jo tenke dere hvordan dette vil gå.

Jeg dro hjem gråtkvalt og lagde meg en kosekrok med dyner og puter på verandaen, kjøpte melon, sjokolade og jordbær og så prison break i sola. Heldighvis har jeg hele helga på meg, men FOR en forferdelig helg det skal bli.


Jeg ser kanskje glad ut, men etter tre års bloggerfaring vet jeg hvordan å smile når jeg egentlig har mest lyst til å knuse ei rute eller rive et hus 🙂 Kunsten å være blogger for å si det sånn. Smiling on the outside, crying on the inside osv.

Noen som har noen litt morsommere planer for helga enn meg?

45 kommentarer

Siste innlegg