jeg kommer til å dø

Hei dere! Kom nettopp hjem fra (VERDENS HARDESTE) trening 🙂 Jeg tror jeg aldri har vært så sliten i hele mitt liv! Haha jeg er faktisk dønn seriøs, jeg holdt på å spy. Vi hadde første trening med vår nye trener, skjønner dere. Fikk vite i går at vi skulle få ny trener, så alle var jo litt spent på dagens økt.. Det er helt klart at han vil få opp kondisen og styrken i laget haha herlighet, TO TIMER med full spurt og styrke!!! På de to første bildene var jeg glad og fornøyd, husker jeg gledet meg til trening.


Og disse bildene er fra etter treningen……..

Herlig nå da, men tanken på at vi har trening i morgen og dagen etter det igjen også gjør meg skjelven. Jeg kommer til å dø. Jaja jeg må hvertfall si at jeg er veldig glad for at dere likte videobloggen, så det kommer vell flere etterhvert. Hvis dere har noen ønsker om hva jeg skal videoblogge om, så må dere gjeeerne kommentere det her 🙂

25 kommentarer

Siste innlegg